Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog.
Op dit blog kunt u alles lezen over onze labrador Diesel.
Diesel is geboren op 8 Mei 2008, en zijn volledige naam
is Max Diesel van de Aran's Hof.
Op 26 Juni 2008 is Diesel bij zijn baasjes Marijke en Richard in Oss komen wonen.

dinsdag 10 augustus 2010

Bono mijn vriendje !!

Hallo allemaal,

Vandaag was het dan eindelijk zo ver.... na lang wachten.. (was op 5 juli al afgesproken) kwam Bono vandaag een dagje bij mij spelen!! Gisteren ben ik al heel erg vroeg naar mijn mandje gegaan, want vanmorgen om 7.15 uur zou Bono hier afgezet worden!! Zijn baasjes moesten werken, dus konden wij lekker een hele dag lekker spelen.

Vanmorgen om half 7 maakte mijn baasje mij wakker, en toen heb ik snel wat geplast buiten, en daarna snel weer naar binnen om wat te eten, en toen ben ik op de bank gaan zitten wachten.. zodat ik Bono er aan kon zien komen..

Om 7.10 uur kwam er een auto de parkeerplaats op gereden.. en ja hoor..... daar was ie dan .. Bono!! De pret kon beginnen.. Eerst met Bono al met speeltjes bekeken, en alle knuffels uit mijn mandje gehaald, en daarna samen met een botje liggen spelen.. Samen op een botje knabbelen is ook gewoon veel leuker dan alleen hoor.. :)

Om ongeveer 11 uur zijn wij met mijn baasje gaan wandelen, en even naar het uitlaatveldje een straat verder gelopen, daar waren ook nog allemaal andere hondjes, en ik was er trots op dat ik Bono ook aan hen kon voorstellen.. Iedereen vond hem ook erg leuk en hebben we lekker met alle hondjes rond gerend op het veldje..

Daarna zijn we weer naar huis gegaan, en hebben we wat water gedronken en wat lekkere koekjes op, en toen zijn Bono en ik even lekker gaan rusten.. Om half 3 mochten we met mijn Baasje mee naar de bossen van Herperduin.. Daar hebben we samen lekker rond gerend, en lekker gezwommen.. En het was nog lekker weer ook, wat hadden wij een geluk en erg veel lol samen..

Na een uurtje zijn we weer naar huis gereden, waar we weer even uit konden rusten, want we waren wel erg moe van al dat gespeel een hele dag.. Maar thuis gekomen zagen we dat mijn andere baasje de tuin aan het vegen was, en nadat hij alles bij elkaar had geveegd wilde hij met de handveger alle blaadjes op gaan vegen.. Maar Bono had een erg goed idee.. De handveger van mijn Baasje af pakken, even keek ik verbaastd hoe Bono dat aan ging pakken, maar ik vond het wel grappig dus deed ik lekker mee :P hahaha..

Helaas was mijn baasje toch sterker, en heeft hij gewonnen.. hihi
Nog maar even wat drinken en toen zijn we samen binnen in slaap gevallen lekker op de koele vloer binnen in de kamer.. Maar even later ging Bono in mijn mandje liggen, en ben ik er lekker bij gekropen.. Lekker knus zo samen :) Zeker aan te raden .. hihi.....

Na nog een uurtje zo lekker gelegen te hebben ging de deurbel, en stond het baasje van Bono aan de deur, ze was klaar met werken en kwam hem weer ophalen.. Erg jammer dat hij weer weg moest, maar een geluk..... Vrijdag komt hij weer een hele dag bij mij spelen!!!!! En dat is nog maar drie nachtjes slapen, dus zolang duurt dat ook niet meer :)

Mijn baasje heeft vandaag hele leuke foto's gemaakt van ons, en daar heeft ze een filmpje van gemaakt met een leuk liedje er onder.
Ik zal het filmpje hier ook neerzetten zodat jullie hem ook kunnen bekijken, dan kunnen jullie zien wat voor leuke wij vandaag gehad hebben..

Nu ga ik lekker slapen want eigenlijk ben ik nu best wel een beetje moe..
Ga ik lekker dromen over de leuke dag die we vandaag gehad hebben.

Welterusten allemaal!!



Liefs en een pootje van Diesel

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Marijke,

    Wat een leuk idee om een eigen site van jullie Diesel te maken.
    Ik heb echt met enthousiasme Diesel's verhaal zitten lezen. En het filmpje, je kunt echt zien dat het twee dikke maatjes zijn. Super leuk. Bono heeft het ook reuze naar zijn gehad. Thuis had hij gelijk zijn eten gekregen en ging meteen naar zijn slaapplaats. Hij is niet wakker geworden voor 20.00 uur. Toen heb ik hem maar uitgelaten. Plasje in de goot en daarna meteen naar binnen om verder te slapen. Hij was te moe om te wandelen.
    Hij kijkt nu alweer uit om vrijdag naar zijn beste vriend te gaan.

    Ik heb gelijk de rest van jouw verhalen ook zitten lezen. En het filmpje van Diesel, Diesel en Quinty. Gezellige boel.

    Grt. van Nico, Arlette en een pootje van Bono

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wraff Diesel!
    Wat een geweldig leuk filmpje heeft jou vrouwtje gemaakt zeg! Zo te zien is de logeerpartij een groot feest geweest! Bono, mooie naam :-), die treft het maar met zo'n goed oppasadres!!! Wat een dolle gezellige boel!

    Groetjes ook aan je baasjes!

    Poot Diesel
    en de groetjes van mijn vrouwtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo zeg jullie hebben een leuke dag gehad leuk filmpje heeft je baasje er van gemaakt hoor

    BeantwoordenVerwijderen