Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog.
Op dit blog kunt u alles lezen over onze labrador Diesel.
Diesel is geboren op 8 Mei 2008, en zijn volledige naam
is Max Diesel van de Aran's Hof.
Op 26 Juni 2008 is Diesel bij zijn baasjes Marijke en Richard in Oss komen wonen.

zondag 5 december 2010

Sneeuwpret in Herperduin

Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje geleden, maar hier weer een berichtje....
Al een hele week heeft het hier lekker veel gesneeuwd, dus vrijdag
ben ik samen met mijn mijn vriendinnetje Jans en vriendje Bullit naar
Herperduin geweest en daar hebben we lekker in de sneeuw kunnen spelen.
Heerlijk was het! Die sneeuw mag van mij wel een heel jaar blijven liggen!!

Mijn baasje heeft uiteraard weer leuke actiefoto's gemaakt en die
kun je hieronder bekijken..



 Lekker rennen samen met Bullit      




 Wat ruikt Diesel toch lekker :)       

   Lekker stoeien !!           


Diesel het sneeuw-engeltje       

Bullit      


 Struinen door de hei        

Serieuze Diesel       




 We kwamen ook weer wilde paarden tegen  

Diesel kijkend naar de Schotse Hooglanders   

 Bullit samen met zijn baasje ook even naar die grote beesten kijken




Deze kwam wel erg dichtbij !! 


Bullit op de uitkijk 

Diesel laat even van zich horen   

Diesel in actie      

Jans speelt verstoppertje       

Gevonden !! 



Diesel wat doe je nu ????       

Diesel en Jans     


Leuk stel he ??       

Jans op de uitkijk 

Diesel heeft ook een stol gevonden     












Heel veel liefs
en een pootje van Diesel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten