Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog.
Op dit blog kunt u alles lezen over onze labrador Diesel.
Diesel is geboren op 8 Mei 2008, en zijn volledige naam
is Max Diesel van de Aran's Hof.
Op 26 Juni 2008 is Diesel bij zijn baasjes Marijke en Richard in Oss komen wonen.

woensdag 2 december 2009

Diesel als pup

Diesel was als pup echt een schatje, maar ook ontzettend ondeugend.
Nu nog wel eigenlijk haha..
Maar dat heeft ook wel zijn leuke kanten natuurlijk, en dat hoort erbij.
Hier enkele leuke foto's van Diesel als pup.

Verstoppertje spelen












Het is een mannetje :D



Graven in de tuin... (mag dat eigenlijk wel ??)







Zouden ze weten dat ik de tuin heb omgespit ??



Met mijn baasje achter de BBQ



Wat een groot bot.. (maar wel lekker ) :)



Hmmmm, die ruiken lekker..



Mijn Bot veilig opgeborgen ..



Hee, ik kan zelf ook lekker in mijn kuil liggen :)



Voor het eerst in het water



Toch wel lekker met dat warme weer :)



Een lekker ijsje



Vrouwtje helpen met strijken



O, ja.... en bang voor trap lopen :S


Groetjes Marijke
en een poot van Diesel

2 opmerkingen:

  1. Agossie wat een lieverd die Diesel van jou! Dat koppie, zoooooooo lief! Leuk om die foto's nu eens te zien want zo ken ik hem nog niet :-)

    Groetjes,
    Suzanne en een knuf van bruine Diesel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Leuke foto's hoor!
    Vooral die slideshow!
    Wat lijkt hij veel op Poema!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen