Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog.
Op dit blog kunt u alles lezen over onze labrador Diesel.
Diesel is geboren op 8 Mei 2008, en zijn volledige naam
is Max Diesel van de Aran's Hof.
Op 26 Juni 2008 is Diesel bij zijn baasjes Marijke en Richard in Oss komen wonen.

vrijdag 18 december 2009

Sinterklaas

Drie weken geleden was ik met mijn vrouwtje aan het wandelen, en toen zagen we allemaal zwarte pieten op mooie motors rijden.. Ineens dacht mijn vrouwtje er aan
dat het de intocht van sinterklaas was hier in de stad, dus zijn wij even naar de haven gelopen waar
de goedheiligman aan kwam. Hij was al aangekomen, en was al onderweg naar de stad, ik heb er nog wel een kleine glimp van op kunnen vangen, maar ik heb nog wel een zwarte piet gezien op de motor waar ik mee op de foto mocht, lief he ?? En toen de foto was gemaakt en sinterklaas weg was, mocht ik het terrein op waar de sint was aangekomen, om de lekkere pepernoten die er gestrooid waren op te eten. Dat was even boffen, en wat heb ik lekker lopen smullen, ik had er denk ik wel een klein beetje te veel op, want ik was savonds ontzettend ziek, wat voelde ik me toch beroerd.. Dus dat zijn geen pepernoten meer voor mij.... Maar het was wel leuk om de zwarte pieten van zo dichtbij te zien :) Hieronder de foto van mij met de zwarte piet :)



Liefs Diesel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten