Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog.
Op dit blog kunt u alles lezen over onze labrador Diesel.
Diesel is geboren op 8 Mei 2008, en zijn volledige naam
is Max Diesel van de Aran's Hof.
Op 26 Juni 2008 is Diesel bij zijn baasjes Marijke en Richard in Oss komen wonen.

zaterdag 5 december 2009

Lekker smullen

Laatst hadden mijn baasjes een beetje spaghetti over.
En toen ik heel erg lief naar ze keek, kreeg ik het laatste
beetje spaghetti. Ik vond het erg lekker,
alleen wel een beetje lastig om op te eten, al die lange slierten.
Maar ik heb er zeker heerlijk van gesmuld :)







Liefs en een poot van Diesel

1 opmerking:

  1. Hmmm wat ziet dat er lekker uit Diesel! Zo te zien had jou vrouwtje heerlijk gekookt hoor.

    Groetjes,
    Suzanne en een knuf van Diesel

    BeantwoordenVerwijderen