Welkom

Van harte welkom op Diesels weblog.
Op dit blog kunt u alles lezen over onze labrador Diesel.
Diesel is geboren op 8 Mei 2008, en zijn volledige naam
is Max Diesel van de Aran's Hof.
Op 26 Juni 2008 is Diesel bij zijn baasjes Marijke en Richard in Oss komen wonen.

woensdag 2 december 2009

Kerst 2008

Mijn baasjes dachten dat ze een leuk idee hadden voor de kerst.
Ze wilden een foto van mij maken voor op de kerstkaart...
Dan is een foto nog  niet zo erg, maar dan moest ik ook nog zo'n gek mutsje op, en dat vond ik helemaal niks.
Mijn baasje heeft wel tientallen foto's moeten maken voordat ze eindelijk een goede foto had voor op de kaart... :P



Liefs, en een poot
Diesel

2 opmerkingen:

  1. Hey Diesel!
    Je lijkt wel een fotomodel! Eerst die rode muts en daarna dat hertengewei en later nog eens een krans om je nek! Wha ha ha wat baasjes al niet doen hé voor een kerstkaart!

    Weet je welke ik de leukste vond? De foto waar je plat op de grond ligt met het hertengewei ;-)

    En Diesel welke is het geworden?

    Poot Diesel
    Oja en knuffels van mijn vrouwtje!

    Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diesel,

    Ja, ik zag het even niet meer zitten op die foto waar ik op de grond lag.. haha
    Waren al bijna een hele dag bezig :S

    Poot Diesel

    BeantwoordenVerwijderen